tisdag 6 december 2011

Vadå!!

Mitt lilla matvrak!!

Efter att inte ha ätit ordentligt på någon vecka har jag/vi äntligen fått tillbaka vårt matvrak. Nu mumsar han i sig allt som läggs fram.
Det ända bekymmret nu är att har förstått att det går välja ut godbitarna. När vi fikade förut, slickade han av allt smör innan han mumsade i sig sina rånbitar. Vid lunch hade jag gräddat våfflor och vispat grädde, och vem äter upp grädden och spottar ut våfflorna - om inte vårt matvrak. Vet inte om jag ska skratta eller vara allvarlig. Jag menar vem vill inte ha de goda delen av kakan ?



Varit dålig på uppdatering med ska försöka bli bättre!! Vill ju gärna att familjen ska hänga med i vår killes utveckling. Ja menar snart har vi en 1-åring som springer runt här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar