tisdag 20 december 2011

"magsjuka"

Här hemma är det sjukstuga.
Efter en mysig helg med familjen för att fira lite jul ligger jag nu här hemma och mår skit!
Illamående och springer till toaletten hela tiden.
Då är det besvärligt att inte ha någon toalett här på övervåningen (läs kakelkillens fel :( )
Varje tur ner till toaletten - grabba tag i sonen,öppna grinden, sätta sonen i babysitter eller antilopstolen. En hel vetenskap. Stod inte ut. Så vid 11.30 kom maken hem och tog hand om lillen.
Jag har fått sova, börjar känna mig lite bättre - men vågar inte riktigt äta ordentligt än.
Det viktigaste är att kurera och inte smitta de andra i familjen. Vi vill ju fira jul med släkten på lördag. Theos första jul - då vill vi ha lite sällskap

1 kommentar:

  1. Hua mej!!! Blev du med dålig...inte roligt! Men jag börjar må bättre, bara sliten i kroppen. Så det får bli en dag till hemma på sofflocket för att kurera mig helt! Krya på dej å hoppas resten av familjen klarar sej! Kram Big <3

    SvaraRadera