måndag 12 december 2011

Min älskade son

Världens sötaste unge
Jag älskar dig mest i hela världen !!



När vi var i Göteborg i helgen fick sonen stanna hemma hos moster och kusinerna. Han älskar att vara hos dem. Otroligt trött men hos dem vet jag att han trivs.

Jag och maken med kompisar åkte till Göteborg och jul på Liseberg - dock var det oväder så själva Lisebergsbesöket blev uppskjutet. Istället fikade vi och snackade en hel del.
Väldigt härligt att komma iväg utan att slippa tänka på skötväskan, blöjor och mat. Vi njöt av att sitta i lugn och ro utan att behöva stoppa mat i en lite killes mun.
Nog för att vi älskar underverket, men efter god rapport från syster kändes dagen och kvällen väldigt bra. En natt på hotell och sova ostört var också guld värt.

Så på söndag förmiddag gick bilen hem till hyltebruk igen, hämta upp Theo hos syster och co. Åh vad vi hade längtat - pussade och kramade riktigt mycket och länge. Aldrig för något i världen skulle jag vilja byta skötväskan, blöjor och mat mot hur vi hade det innan Theo kom till världen. Men gärna att vi lånar ut sonen något dygn för att lapa ny energi igen.


2 kommentarer:

  1. Hihii visst är det konstigt att gå utan barn och skötväska och vagn.
    Man tycker ju att det är något som fattas hela tiden och skulle inte heller vilja byta bort skötväskan :)men det är härligt att vara utan dem ibland också!
    Trevlig lucia.

    kram

    SvaraRadera
  2. mosters gullunge <3

    SvaraRadera