måndag 14 mars 2011

Ny vecka, ny energi!!

Åter igen ny vecka - fått bra med sömn i natt så känner mig fylld på energi.

Helgen har gått åt till att röja i källaren, måla de sista foder och listerna, inreda hallen och fixat golvlister mellan alla golven. Nu äntligen börjar det se ut som ett färdigt hem.

Därav känner jag mig nöjd och har som sagt massor av ny energi.
Dagen kommer bjuda på babycafé med Theo - han älskar att gå dit. Då får han nämligen en massa ljud runt omkring sig. Jag tror bestämt vi har fått en väldigt social kille. Han vill ha liv och rörelse runt sig - och då kan det bli lite tråkigt att "bara" ha mamma hemma på dagarna. Jag försöker därför ta mig ner till babycafét två gånger per vecka.

Senare idag ska lillkillen vägas och mätas igen. Kan tänka mig att han börjar närma sig 5 kg eftersom han nu fått en sådan där härlig dubbelhaka. Han har även börjat växa ur en del kläder i stl 56. Kan knappt tro att han snart varit i vårt liv i sju veckor. Tiden rullar på och jag ser hur mycket han växer och utvecklas varje dag. Så MYSIGT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar