söndag 6 mars 2011

Bra natt

Yes va skönt med en liten kille som sov bra i natt. Det behövde både mamman och pappan.
Första delen av natten sov lillkillen 5 timmar i sträck!! Jippi, äntligen lite sammanhängande sömn. Efter matning sov han ytterligare 3½ timme - Ja kors i taket!!
Nu har jag dock en väldigt pigg liten kille som ligger i sitt gym. En pappa som ligger och sover, och jag som försöker inte värka för trött.

Idag ska det fortsättas med projekt renovering, aka småpill här hemma. Igår målades det för fullt, blir riktigt fint i hallen - snart kan jag nog sätta upp inredningen.
Vi har ett litet mål med allt småpill, nämligen att det ska vara klart och fint till Theos namngivningsfest den 26 mars.

Solen lyser så fint ute - så vi ska nog försöka hinna med en härlig promenad med. Lillkillen måste ju få frisk luft!!
Önskar alla en härlig söndag!! Nu ska jag mysa med min son!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar