tisdag 18 januari 2011

Nya tag och bättre tankar

Ingen idé att gräva ner sig i negativa tankar. Istället ska jag lägga gårdagens samtal i slaskhinken och bara njuta de här sista dagarna innan vårt mirakel kikar ut.

Jobbsituationen löser sig alltid efter min föräldraledighet!!

Igår var vi och hyrde bilbarnstol till miraklet - så nu har vi allt hemma som är absolut nödvändigt för att en vardag ska fungera med en bebis. Alla täcken, kuddar, lakan mm till sängen är med tvättat så igår bäddades sängen in. Blev så fint! Vårt mirakel kommer att vara omringad av afrikanska djur och en otroligt söt snuttis i koform.

Har börjat känna av förvärkar tror jag! Så svårt att veta när man inte varit med om något liknande tidigare. Får ett tryck över nedre magen och så blir den hård som sten. Håller i sig en stund för att sedan bli avslappnad och mjuk igen.
Ska försöka ta mig ner till Vårdcentralen inom några dagar så jag kan få ut TENS-apparaten så den ligger redo när de "riktiga" värkarna kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar