onsdag 15 december 2010

Det går framåt

Mycket händer här hemma.
Målaren har varit här och fixat tapeterna, sista vårderna kommer upp på fredag. Skönt!!
Snickarna har näst intill gjort klart allt de kan göra här hemma. Äntligen!!
Rörmockaren har varit här och dragit nya avlopp i köket och fixat i tvättstugan så vi kan duscha där. Härligt!!
Golvläggaren kommer på måndag och lägger fiskbensparketten. Yes!!

Nu vill jag nämligen bara bo och vistas i vårt fina nya hus, jag vill kunna ta det lungt och inte anpassa mig efter hantverkare. Även om de är hur trevliga som helst vill jag gärna vara lite själv nu. Vill gå här i mitt hem och fixa. Nu kan jag inte det då byggdamm gör sig till känna överallt. Ska bli så skönt att städa upp här så en vardag kan ta fart igen.

Alla mina projekt som skulle ske nu när jag är hemma har fått läggas på hyllan. Istället försöker jag få dagarna gå och inte bli allt för uttråkad.
Nästa vecka gäller städa städa städa. Jippi och äntligen har jag/vi huset för mig/oss själv/a.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar