måndag 9 maj 2011

Träningsläger

I helgen har vi varit iväg på träningsläger med RASK i Ronneby, på RonnebyBrunn.
Bilens avfärd gick av stapeln på fredag kl 09.00 - då var hela bilen full med träningskläder, barnvagn och leksaker. Tänk vad tiden förrändras vad gäller packning, numera tar Theos alla saker mer än hälften av bagaget. Men jag hade inte bytt det för hela välrden.

Väl nere i Ronneby packade vi upp och drog på oss träningskläder - dags för helgens första pass. Dock hade vi en pigg son, så jag tog det ganska lungt. Fick bli en barnvagnspromenad senare på kvällen istället.

Lördagen och god frukost sedan iväg till arenan för dagens första pass, teknikträning - lite löpning och styrka. Tog mig runt banan 4 gånger iaf - så cirka 1,5 km joggade jag. Jippi!! Jag kommer igång efter graviditeten.
Eftermiddagspasset och åter igen en pigg kille - istället fick jag gå med barnvagnen. All aktivitet är bättre än ingen.

Söndagen var jag mör i kroppen och gick på loppis med Theo, Sanna och Gustav. Tog promenad och njöt av förmiddagen.

Vi fick väldigt god mat hela helgen. All måltider ingick - allt från frukostbuffé till oxfilé och potatisgratäng.

Dock slutade helgen inte på bästa sätt - väl hemma fick jag magknip och senare illamående. Fy tusan för magsjuka.

Idag får Tobias vara hemma och ta hand om Theo så jag inte smittar lillen. Vill inte att han ska behöva bli magsjuka 3 ½mån gammal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar