tisdag 21 juni 2011

Tankar...

Mycket som maler runt i mitt huvud nu.
Jag vill fixa och dona här hemma så vi blir klara med huset snart. Alla projekt stora som små ska vara klara innan snickaren kommer i september. Jag har börjat fundera på hur källaren kommer att se ut, den fina björktapeten som fondvägg i allrummet, det röda kaklet inne på lillatoaletten, klinkersen på tvättstugegolvet och den gamla byrån som ska bli vit och få lådorna tapetserade i blåblommigt. Allt detta ser jag framför mig!! Och såklart vå fina altan som ska byggas och lekställning till Theo - och växthuset där vi ska odla massor av gott att äta och jordgubbarna samt hallonbuskarna som ska stå utanför. Den fina sten/rabbaten på framsidan som ska anläggas.

Drömmar är så bra att ha, mål att se fram emot. Fast det allra bästa är att få vara med familjen och bara njuta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar